Gods names, Titles and meaning with Fijian translation.

1.Praise the Lord. 2.El Elyon: God the Most High: 3.Gen 14:18-22And he blessed him, and said, Blessed be Abram of the Most high God, possessor of heaven and earth. 4.Vakatekivu: 14:18-22. E a qai vakakaloumana taki Eparaama na Kalou sa cecere sara, na I Taukei kei lomalgi kei vuravura. 5.El Shaddai: God Almighty: Gen:17:1“And when Abram was ninety years old and nine, the LORD appeared to Abram, and said unto him, I am the Almighty God; walk before me, and be thou perfect.” 6.Vaka Viti: Ni sa yabaki 99 ko Eparaama. Sa basika na Turaga vua. Sai au na Kalou Kaukauwa. Lako e mataqu ka taucoko tiko. 7.Jehovah Rofie. The Lord who heals. Exodus 15:26And said, If thou wilt diligently hearken to the voice of the LORD thy God, and wilt do that which is right in his sight, and wilt give ear to his commandments, and keep all his statutes, I will put none of these diseases upon thee, which I have brought upon the Egyptians: for I am the LORD that healeth thee. 8.Vaka Viti: Lako Yani: 15:26. Kevka ko ni rogoca vinaka na domo ni Kalou, ka cakava n aka e dodonu e matadra ka rogoca ka cakava na nodra I vakavuvuli kei na ndra I vakaro. Au na sega ni biuta e dua na mate vei kemuni ka…. au a biuta vei ira na kai Ijipita. Ni sai au na Kalou dau veivakabulai. 9.Jehovah Eli: My God. Psalms 18:2The LORD is my rock, and my fortress, and my deliverer; my God, my strength, in whom I will trust; my buckler, and the horn of my salvation, and my high tower. 10.Vaka Viti: Psalm 18:21. Na Kalou na noqu vatu dei, na noqui vale ni valu, na noqu dau veisereki, na noqu Kalou, Na Noqu kaukauwa, o ira ka au na dau vakanuinui kina, na noqui sasbai, na I leu ni noqu vakabulai kei na noqu vale ni valu cecere. (Check Fijian bible verse) 11.Jehovah Mekodishkem: The Lord who makes you Holy. Exodus 31:13. Speak thou also unto the children of Israel, saying, Verily my Sabbaths ye shall keep: for it is a sign between me and you throughout your generations; that ye may know that I am the LORD that doth sanctify you. 12.Vaka Viti: Tukuna vei ira na Luvei Isireli, Sa dina mo ni maroroya na noqu Siga Tabu, (Vakarauwai) ni sa I vakatakilakila mai vei ira kei Kemuni kei ira na nomu ni kawa, ni sai au na Kalou ka vakasavasava taki Kemuni.

Comments

Popular posts from this blog

Sigatoka boy puts Fiji on the map dancing for God

Na veivakarusai ni yaqona ni Viti

The passing of my homeless friend Nafiz by Elia Vesikula